Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

inrichten exchange 2003

  • Alexander

    Allen,

    Weet iemand hoe ik Exchange Server 2003 in moet richten om mail te ontvangen?

    We kunnen na de installatie al wel mail onderling versturen, ook mail vanuit de Exchange Server naar buiten kan verstuurd worden. Alleen mail ontvangen op ons domein gaat niet

    Heeft er iemand een suggestie

    Alvast bedankt

  • Rutger

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1376&i=22&t=17

    Zelfde verhaal lijkt mij.

    SMTP adressen moeten voor de organisatie ingevuld worden door de e-mail policy, default is mailnickname = *

    Daarnaast moet het MX record in de DNS waar het domein geregistreerd is wijzen naar het nieuwe IP adres.

  • Roger

    Beste,

    Voor mij is het nog donkerder!

    Ik heb 'n SBS 2003, standard edition aangeschaft….

    En wil exhange installeren….maar hoe, ik heb 1meter boeken over het server gedoe en nergens vind ik iets over exchange? Het maakt me bangelijk!

    Welnu, ik zal vast en zeker het een en ander dienen aan te passen..

    maar als je 'n handleiding kan gebruiken, lukt het meestal wel.

    Welnu, mochten jullie iets in deze richting kunnen aanbrengen….Graag.

    Roger

  • Marcel

    Bij mij is het een omgekeerd probleem, ik kan perfect intern mailen, ik kan mails van buitenaf ontvangen, maar de mails die ik naar buiten wil sturen blijven in de queue staan.

    Iemand enig idee

    Mvg,

    Marcel

  • Elpino

    Poorten zijn geblokkeerd bij Telenet. Je kan dit alleen mist aanvraag bij Telenet (lees meer betalen) ofwel via het gebruik van een dyndns-service (ook betalend)